sâmbătă, 6 octombrie 2012

Decalogul Patriarhiei Ruse catre romani !


PORUNCA 1) "Să nu ai alți dumnezei afară de mine. ” RUSII : Tu romane crede in Dumnezaul tau ca eu sa te lovesc sa nu mai crezi in el ci in Dumnezeul meu ! PORUNCA 2) "Să nu spui numele Domnului Dumnezeului tău în zadar.” RUSII : Tu romane NU vorbi in fata mea de Dumnezeul tau , ca sa pot vorbi eu de Dumnezeul meu ! PORUNCA 3)„Adu-ți aminte să sfințești ziua Domnului.” RUSII : Tu romane sfinteste-o ca noi ca niste comunisti adevarati sa nu o sfintim si sa facem pipi pe ea ! PORUNCA 4)„Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta, ca să-ți fie bine și să trăiești mult pe pământ.” RUSII : Tu romane cinsteste-i ca sa stim cine este mama ta si tatal tau si neamurile tale in asa fel ca sa stim pe cine lovim cand te rascoli impotriva noastra ! PORUNCA 5)„Să nu ucizi.” RUSII : Lasa ,bai romane, ca va ucidem noi ! PORUNCA 6)„Să nu faci fapte necurate.” RUSII : Tu stai cuminte in banca ta ca facem noi restul !! PORUNCA 7)„Să nu furi.” RUSII : Nu iti fa probleme de averea ta ca o furam noi, TEZAURUL TAU E LA NOI ! PORUNCA 8)„Să nu mărturisești strâmb împotriva aproapelui tău.” RUSII : Nici o problema marturisim noi ca sunteti moldoveni si vlahi nu romani ! PORUNCA 9)„Să nu poftești femeia aproapelui tău.” RUSII : Stai linistit romane ca poftim noi femeile voastre ! PORUNCA 10)„Să nu poftești casa aproapelui tău și nici un lucru ce este al lui.” RUSII : Noi tot ce am poftit de la voi, case sau biserici am dobandit ! In lumina acestor CLARE INDOBITOCIRI INTREBAREA LEGITIMA ESTE : CINE MAI CREDE IN RUSI ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu