joi, 4 octombrie 2012

Rusii si romanii : de 200 de ani jucam in filmul hotii si prostii !


Iata ca azi am gasit un titlul potrivit pentru ceea ce a existat in relatiile ruso-romane in ultimii 200 de ani ! Si sa o luam de la inceput : Cand rusii au preluat in 1812 Basarabia , noi romanii am fost prostii iar ei au fost hotii! Cand rusii au finantat pe sarbi ,in 1833, si acestia au ocupat provincia romaneasca autonoma din imperiul Otoman numita MARGINA, noi romanii am fost prosti iar ei rusii au fost din nou hoti ! Si filmul continua : in chestiunea cu tezaurul romanesc din 1917 , tot ei au fost hotii , iar noi romanii am fost iarasi prostii ! In 1945, cand rusii au reocupat Basarabia , romanii iarasi au fost prostii , iar justificarea hotiei din partea rusilor a venit prin teoria moldovenismului, o teorie experimentata , dupa cum se vede, cu succes in Margina unde s-a folosit teoria valahilor, in asa fel incat slavizarea sarbeasca sa poata fi aplicata . Concluzia zilei : Cand rusii ti-au luat aurul ai fost ROMAN PROST, cand rusii ti-au luat Margina ai fost VALAH PROST, iar cand rusii ti-au luat Basarabia ai fost MOLDOVEAN PROST ! Asa ca oricum ti-ar zice rusii, ca esti roman, moldovean sau valah tu tot un prost esti ! SURPRIZA NOASTRA : Domnilor rusi ,noi am inteles jocurile voastre si NU MAI SUNTEM PROSTI ! Adica, voi nu mai puteti sa fiti HOTI ! Nu cu noi ! Incercati in alta parte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu